Wij ontvangen u
INDIENING VAN EEN NIEUWE VERGUNNINGSAANVRAAG enkel met het Rijksregisternummer (RRN) van de aanvrager.
Wij ontvagen de aanvragen voor stedenbouwkundige- en milieuvergunning enkel na de betaling van de dossierkosten (aan het loket zelf of met betalingsbewijs - rekeningnummer BE65 0012 0312 0096). Om de invoering van stedenbouwkundige- en milieuvergunningen die per post/bezorging worden ingediend zo goed mogelijk te kunnen afhandelen, verzoeken wij u uw dossier maximaal 15 dagen voor verzending of bezorging te betalen.
Het departement stedenbouw ontvangt u in functie van uw behoeftes:
aan het loket
van dinsdag tot en met vrijdag van 9u30 tot 11u45 (maandag gesloten)
Waterpasstraat, 7 te 1080 Brussel - op de eerste verdieping
telefonisch
van maandag tot en met vrijdag van 9u-12u en 13u30-15u
Tel.: 02/412.37.34
Fax: 02/412.36.83
per mail
Wij ontvangen de aanvragen van stedenbouwkundige- en milieuvergunning enkel na betaling van de dossierkosten (aan het loket zelf of met betalingsbewijs).
Voor meer informatie omtrent de dossierkosten gelieve onderstaande link te raadplegen:
De dienst stedenbouw helpt u!
U vindt hieronder de nuttige links die bepaalde nuttige inlichtingen inhouden betreffende het loket van de dienst stedenbouw:
Wij organiseren iedere maandag een technische permanentie - meer info