Cookies verzekeren het goed functionneren van onze website. Door gebruik te maken van deze site, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer informatie OK
U bent hier: Home / Ik bezoek / Evenementen / Dienst Evenementen

Dienst Evenementen


Graaf van Vlaanderenstraat 20
1080 Brussel

 

Contact :
Tel. : 02 / 563 00 72
Tel. : 02 / 563 00 71
Fax : 02 / 563 00 73

E-mail : festivites.1080@molenbeek.irisnet.be

 

Opdrachten :

  • De dienst Evenementen werkt aan de organisatie van terugkerende evenementen, zoals (Braderijen, Rommelmarkten, Autoloze Zondag...) en tijdelijke, afhankelijk van plaatsgebonden en nationale evenementen, zoals: (herdenkingen, verjaardagen).
  • Voorts ondersteunt zij ook verenigingen bij hun evenementsprojecten.
  • De dienst beheert tevens ook alle gemeentezalen, die verhuurt worden aan verenigingen, bedrijven of particulieren.


Openingsuren :
van 7u45 tot 12u en van 13u tot 16u
van 15 juli tot 15 augustus : van 7u45 tot 12u

 

Nuttige documenten :

Document acties